Alla inlägg den 3 september 2009

Av Annelie - 3 september 2009 22:45

Det tar sådan tid att föra över allt från den gamla bloggen, tyvärr så har jag som sagt prioiterat lite för det tar annars sååååååååååååååå lång tid..
Har nu suttit i princip varje kväll mer än en timme åt gången...*tråkigt som skrutt!*
Därför har jag inte svarat på era kommentarer eller så, men de bloggar jag läser hinner jag med mellan varven, så jag glömmer er inte, även om jag inte skriver ngt;)
Så när jag nu blir klar med det sååååååååå kommer jag nog igång med bloggandet lite mera flitigt:)
Har i alla fall varit på stan en sväng idag och fixat mina glasögon, handlat lite febernedsättande så att man har i fall svininfluensan kommer hem till oss, fyndade lite på Åhlens som ska lägga ner här i stan...
Jag och lillan fick lite nya kläder den här gången;)...
NU är det sängen som gäller!
KRAM!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards