Alla inlägg den 13 september 2009

Av Annelie - 13 september 2009 21:40

Har nu flyttat över alla inläggen från blogger, numera är även den bloggen bortraderad från internetdjunglenCool

MEN vi får se, än så länge verkar det här helt ok, sen gillar jag dessa smilysar, det gör inläggen mycket trevligare, eller hur???

Här hemma har vi faktiskt förutom suttit vid datorer och vilat i soffan, även städat uteförrådet!!!

Japp, ni läste rätt!

Vårt lilla stackars förråd, inser ni hur mycket man rymmer egentligen? Jag slutar aldrig att förvånas hur mycket man lyckas samla på sig efter förra årets rensning.


Nä nu ska jag ta mig lite i magen, e faktiskt lite sugen på nå gott, blir nog kesella med lite bär iTungan ute

KRAM!

Av Annelie - 13 september 2009 16:35

Efter lite hit och dit och fram och tillbaka så kommer jag nog att byta till bloggplatsen trots allt;)

Vet inte hur länge det här kommer att ta, om jag kan flytta alla inläggen bara så där eller om jag måste flytta en och enObestämd

Nåja det återstår att sen...så håll ut mina vänner, snart kanske jag slutar tjorva!!!


Kram!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards