Alla inlägg den 18 september 2009

Av Annelie - 18 september 2009 22:20

ja vad mer kan man säga?

Grannen ringde och hörde om vi gjorde något speciellt, och samma som alltid så, näääääääääääääääääSkrattande

Hit kom hon med sin treåriga dotter och en låda vittCool

Efter en massa skratt och skvaller så gick hon hem för en stund sedan:)

Jag kan bara berätta att det tog inte lång tid så sov lilla damen i huset nöjd och belåten att äntligen få leka med sin bästaste kompis;)

Till saken hör att kompisen har varit borta i över en vecka och även varit sjuk en vecka på det...SÅ saknaden har varit stor och det märktes;)

Vi mammor, som drack vårt vin, märke knappt av dem...de lekte och skrattade i princip hela tidenGlad


Nåja, stan som jag och lillan gjorde osäker gjorde mig lite fattig, men nu har jag handlat kläder till höger och vänster...kul var det!

Och allt var helt ok;)))))


Men nu mina vänner, vad har ni gjort idag/kväll då?

Av Annelie - 18 september 2009 09:24

Nu har man hinkat i sig lite kaffe, dottern fått frukost så nu, snart, ska vi smått göra oss iordning för en liten stadstrippSkrattande

Lillan ser tv just nu och jag sitter här, så bråttom har vi inte...får se om vi shoppar nå, är sjukt sugen på nå kläder till mig;)

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards