Alla inlägg den 1 september 2009

Av Annelie - 1 september 2009 21:30

Idag så hade stora damen och lillan ett litet samtal...
- Vart har du varit nånstans?? Säger lillan
- På biblioteket säger stora damen
- Med vem då?
- Med Carro
- Tessan då?? Säger lillan
-Nä, hon va hemma...
- Shoppa ni nå då? Säger lillan
Vilket ledde till att stora damen fick så vackert beskriva vad man gör på biblioteket. Tysnaden blev påtaglig vilket gjorde att jag frågade lillan om inte de brukar låna böcker på deras förskola.
- Jo..säger lillan...Men de e juh bokbussen förstår du mamma...inte bibliotket...
Det enda jag tänker på när jag hör det här samtalet, vilket egentligen var lite längre än så här, är att jag borde skämmas....Hur kulturell är lilltjejjen egentligen??
Hon har ALDRIG varit på ett badhus och aldrig på biblioteket...*suck*
Så till min fråga:
Är jag världens sämsta mamma nu???

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards