Alla inlägg den 15 september 2009

Av Annelie - 15 september 2009 20:41

Började jobbet klockan halv åtta,slutade vid halv tre och hade då möte klockan tre med en mycket trevlig kvinna från försäkringskassan angående om vårdbidrag för min son.

Hur mycket det blir och när det vet jag inte, men jag kommer att få något i alla fall lät det somSkrattande


Sen var det hem till ett dukat bord *me like!* Iofs så bjöds det på stuvade makaroner och köttfärssås men ack så gott*FY MIG!*

Sen gjorde jag och mannen ett ryck, ut och fixa färdigt tomten.

Jag klippte gräset och krattade ihop eländet, mannen klippte färdigt häcken och isolerade grunden där vi har grävt...

Mitt i allt kom broder på besök och grannen Margit bjöd över oss på lite kaffe med dopp;)Det var jättetrevligt!

Sen efter kaffet var det ut och göra färdigt! Snacka om ont i kroppen jag har just nu!

Känns som någon kört över mig med en ångvält, tänk att man har en massa muskler som man bara så där helt plötsligt känner av???

Alltså är det bara att erkänna att man är riktigt otränad!!!

Med andra ord så räcker det inte med promenader längre utan borde nog utöka lite, eller vad tror ni???Oskyldig


MEN innan jag ids göra några mera ryck här hemma ska jag surfa runt lite och kolla in era bloggar, så tills vidare mina vänner:

Kram!!!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards