Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av Annelie - 21 augusti 2013 19:12

Blev lite ändring i mitt lilla schema som jag gjorde, men så är det när man inte riktigt

vet vad som kommer hända under veckan :)

Ingen träning alls i måndags men tog mig i kragen igår och gick en power walk!

Och tur hade jag!

När jag nästan var hemma tyckte jag att det ljusnade upp mellan varven, tog av mig lurarna och japp,

det mullrade fint!

Tog en liten genväg hem och precis när jag var på gården kom de första dropparna! OCH som det

regnade!

Det formligen öste ner! Översvämmingar lite här och där inne i stan och vissa affärer blev drabbade,

här hemma på våra kvarter märktes det inte av på samma sätt förutom blixter och dunder :)


Idag for mannen iväg och hjälpte en vän att riva ett garage+stuga och lillan valde att följa med, vilket

gjorde att jag hade lite mera tid för mig själv, och det gillas!

SÅ jag tog på mig träningskläderna och körde en löprunda på 5,3 km på 26 minuter   

Nöjd? Japp!

Så imorgon blir det intervallträning, tror jag, eller power walk, har inte bestämt mig än, men ut ska jag då!


Duschen skriker efter mig, och det förstår jag, så jag ska lyssna och skutta in och köra en tvagning!

  

Update: Och maten? godsakerna?...hmm... går åt...skogen!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards