Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Annelie - 15 augusti 2013 21:50

Bloggen, livet, jamen allt blir verkligen lidande när semestern är över.

Huset förfaller, bilarna får tankas stup i kvarten och det hetaste samtalsämnet här hemma är:

"Vad tusan ska vi äta till middag??"

Man har verkligen grillat sig less på alla hamburgare den här sommaren, å inte tala om kokt korv och kräm så

middagsfrågan borde vara enkel, men se ni, det är den inte!   

Nåja, snart har man avverkat första arbetsveckan :)


Idag har det varit stängt på lillans fritids, planeringsdag, så hon har varit med sin moster och kusin och ska

sova över där i natt.

Och tur var det! Insåg att jag ska öppna imorgon, vilket betyder att hon skulle åkt med sin pappa redan vid 6-tiden

på morgonen, och hon har som vi andra åxå vänt på dygnet, så det hade inte varit populärt!


Imorgon bär det iväg att få lillan frisserad, hon vill klippa av sitt långa hår, till axlarna säger hon, fast under den här

veckan har hon hunnit velat fram och tillbaka, så vi får väl se vart det leder till.

Hon ser mest fram emot håret blir tvättat, hon formligen älskar det!:)


Så nu mina vänner, efter denna tråkiga snabba uppdatering ska jag krypa i säng och hålla tummarna att jag

och syster yster gör ngt roligt på lördag, och nääääääääääää... inte sånt roligt med alkohol eller så, utan annat

skoj!

Kram och natti  



Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards