Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Annelie - 6 augusti 2013 23:04

Dagen idag har varit fullspäckad, från sena morgonen, japp sena, lillan har förmågan nuförtiden

att sova till minst 10 , jätteroligt när man själv inte kan sova så länge pga värken :/ nåja, sena

kvällar resulterar i sena mornar, hon behöver få sina timmar :)

Efter ett antal koppar java och frukost till barnen tog jag tag i målarkläderna, svirade om och gick ut

för att ge teglet på huset ett ansiktslyft-

Det såg inte riktigt klokt ut efter allt kapande i teglet för att få plats med utbyggnaden, men det slutade

med att jag tog ALLT tegel, så några timmar senare så var jag klar! *Duktiga jag!*


Under tiden hann lillans kusin dyka upp för att leka och min gulliga son fixade lunch till oss alla!

Sen vid middagstid kom vår vän, tapetseraren, hit för att spackla, japp, nytt projekt på "G", bilder kommer sen!

Kommer bli kanoners!


OCH det bästa av allt?

Det är vår bröllopsdag idag! 5 år har vi varit gifta! Och tillsammans i 12 år, tiden bara springer iväg, helt sjukt!

Jag fick en jättefin blombukett utav han och kaffe, vad mer kan man begära? Just love him!  


Bjuder på lite bilder från vår bröllopsdag som är tagna av min svägerska:

    

På min son och vår gemensamma dotter, man kan inte annat än älska den första bilden:

      

På min vackra dotter:

    


Natti natti alla där ute!


Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards