Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Annelie - 5 augusti 2013 10:35

Orkade inte blogga igår av olika anledningar, men tänkte bjuda på lite bilder i alla fall, en del har redan

sett dem via instagram eller Fb, så ni får väl blunda och *sucka* lite...:)


      

Rensade i förrådet så det stod härliga till! Blev att kasta en hel del kan jag lova! Kläder, saker, name it!

Flyttade kläder från garderoberma i förrådet till den nya hallen, sorterade och organiserade så nu hittar

jag knappt något själv :)

Sen köpte jag två zink krukor på dollarstore som jag ville ha i fönstrena!


    

Hallen är nu klar!!! Och vi firade det med en öl,och drog sen ut på lokalen för att se:

 

Tommy Nilsson!

Dock inte min idol, men en nostalgitrip blev det allt och väldigt mycket trevligt folk ute!


Idag så kom mannen hem, min vy på morgonen:

 

Japp, nu gräver han ur för att sen sätta bärlager för att sedan kunna börja med en bro!


Och lillan? Ja hon drog för ett tag sedan med sin kusin för de ska ha roligt idag:

 

Och det tycker jag att hon kan få ha!!!


Kram alla!!!




Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards