Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av Annelie - 3 augusti 2013 10:23

Ibland så går det!

Och så det gjorde! Somnade sött på spikmattan i sängen igår natt, vet inte när jag vaknade och plockade bort den,

men nog hade jag sovit nån timme el två..riktigt skönt!

Visst, ont har jag än på vänster sida, men vilken skillnad!


  :en skiner och det verkar bli en kanondag! vi laddar med kaffe och bara känner lugnet, känns

konstigt att allt är klart i vår nya hall, okey, klart och klart, saknas handtagen på garderoberna, fogning runt föstrena,

plåten utvändigt och färdigmåla det sista varvet på framsidan... och en bro åxå, fast det känns mindre viktigt,

funkar jättebra med lastpallar :)'

Kan inte med ord beskriva hur tacksam jag är för all hjälp vi fått av släkt och vänner!

Ordet "tack" känns så litet jämfört med allt som är gort!


Nu idag ska vi bara njuta och må väl, lillan ska på discokalas ikväll, rocka loss är det väl tänkt   

Vi vuxna? ja det får vi se, vi tar det som det kommer :)


Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards