Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Annelie - 29 januari 2010 10:31

Med en sjuk liten tjej, inte så farligt sjuk, men så där febrig, snorig och allmänt i dåligt skick.

Visserligen är inte hon av samma åsikt, hon anser att "febersaken" är trasig och att hon bara är lite svettig...*suck*

Hon tycker att vi minsann kan åka och ranta lite i -24 grader ute, för att hon e minsann inte sjuk *skratt* inte lätt att vara liten mellan varven...


Tänker lite på stora damen i huset, som springer och tar feber 100 ggr per dag för att förhoppnongsvis ha en liten höjjning så att hon slipper gå till skolan??? men se det går inte hem, såååå febersaken är inte trasig det vet jag med säkerhet  


Igår klippte jag sonen efter många om och men, han ville och ville inte, till slut bestämde jag att NU ska vi göra det... VILKET så blev fallet, han var inte så glad för han hade bestämt att kanske nån gång till veckan eller så...men jag kände att nu e de läge och han hade så mycket hår att klippa bort att klippmaskinen gick nästan sönder!!! DÅ e de illa...

MEN fin blev han, och han blev faktiskt nöjd;) jag fixade även till frisyren med lite vax så han blidde lite cool, och det gillades av sonen kan jag lova;)


I helgen blir det lugnt, sonen åker till sin pappa idag, stora damen åker till sin pojkvän och vi blir väl hemma här med den sjuka lilla tjejjen som vägrar tro på febersaken, vilket inte kommer bli en rolig helg så man får säga att det är tur man är två hemma så att man kan byta av varandra;)

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards