Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Annelie - 17 januari 2010 16:25

Vaknade vid 12, fick alltså en låååååååååååååång sovmorgon;) Sova är en av mina favoritsysselsättningar, tyvärr så går dagen så fort när man sover så länge, har ändå hunnit med en massa saker;)

Städade upp i sonens rum, renbäddade, dammtorkade och körde snabeldragaren, så nu luktar det gott i hand rum så där lagomt tills han kommer hem nu ikväll från sin pappa;)


När jag ändå hade ångan uppe så tog jag toaletterna, dammtorka lite här och där i huset och körde ett race till med snabeldragaren så nu ska jag bara skura av golven sen är allt klart;)


Kom hem nu för ett tag sen efter en timmes snabb promenad i det härliga vädret...gud så skönt det är ute!! Vi har just nu bara nån minusgrad ute!!!Och att det till på köpet är mycket ljusare ute nu gör att man känner sig mycket mer pigg och alert  


Jag måste alltså bara poängtera att jag har gjort en hel del trots min långa sovmorgon och klockan är bara halvfem;)


Nu ska jag mysa resten av eftermiddagen/kvällen men först en välbehövlig dusch efter den raska promenaden;)


Kram!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards