Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Annelie - 5 januari 2010 23:24

Ja och vad gör man vaken nu då? OM man nu är så trött? *typiskt mig!*

Vaknade vid 11 idag, sen lade jag mig i sängen vid sextiden ikväll och sov till halv nio!

Är helt slut:(

Ska snart göra ett ryck och gå och lägga mig IGEN...men ser lite till och från på nån film, Inglorious bastard, el vad den nu heter...

Inte så där jättebra tycker jag, gillar mest filmer där man inte behöver tänka och bli så arg...typ Göta kanal el så;) DET är mera min stil..*ler*


Nä, borsta gaddarna och försöka bli lite frisk..


Ps: Vi har endast -17 här uppe just nu;) Ds

Av Annelie - 5 januari 2010 15:42

Har verligen inte orkat blogga eller överhuvudtaget leva om man säger så...

Det började i förrgår, mattsvettas, yr och allmänt konstig.

SEN har de eskalerat...

NU känner vi minsann av bihålerna, och inte lite heller...

Inget ovanligt, brukar ALLTID få bihålsinflammation direkt vid en förkylning...har man en gång fått det så är det som ett brev på posten...*suck* Sen feber på det..inte mycket, 38.1 har jag nu...men det känns tungt när jag andas och fryser och har ont i kroppen..

För oss blir det alltså ingen myspys middag hos mamma imorgon *snyft* HADE verkligen velat äta mammas goda mat...MEN nu är det vila som gäller, ska jobba på torsdag om inte viruset vill något annat förståss...

Kram från sjukligen!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards