Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Annelie - 26 januari 2010 21:29

Denna dörr har vi nu inhandlat till baksidan till vårt hus, det går inte ha en förrådsdörr, fatta att det drar, den går knappt att låsa och nu när stormen nalkas lär vi väl ha snö inomhus åxå...MEN nu är den i alla fall inhandlad, vår nya dörr;)

Vi har samma dörr på framsidan, lika är bäst *tror jag*:)


Idag har jag och stora damen varit och handlat nya träningskor till henne, ett måste nu när hon har fått inlägg för hennes konstiga hälsenor som inte är som de ska.

Att jag sen fyndade gör inte saken bättre! HELA 100:- betalde jag!!! *me like* passade på att handla nya snygga shorts åt sonen och även ett par inomhusskor till gymnastiken som åxå kostade 100:-, de var dock försmå men imorgon åker vi och byter till en större stl;)


Blev det ngt till mig??? Näpp...men jag får nöjja mig med att jag klippte mig igår och blev riktigt nöjd, det här gillar jag, att vara korthårig;)


Nu ska jag mysa och vänta in stormen som de hotar med, så får man se vad man går och lägger sig till eller ännu värre, vaknar till...*våndas*!


kram!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards