Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Annelie - 12 januari 2010 19:53

Som vanligt så här efter nyår så får man sig en tankeställare...

MEN nu är det handling som gäller!!!

Det här går inte för sig..om jag inte tar mig i kragen kommer jag snart se ut som en fotboll...


Igår blev det en promenad, tyvärr dåliga skor, har gått ut dem så de "glappade" hela tiden under min snabba gång..VILKET medförde till två härliga skavsår  


Idag tog jag ett par andra skor, som jag visserligen har mest under vår och sommarpromenaderna, men det gick bra*ler* DET var trots hela +1 så jag frös inte om man säger så  


Maten då???

Tja...äter frukost, lunch och mellanmål och naturligtvis middag, men tänker mer "nyttigt", tallriksmodellen.

Sen är det totalstopp med fika, godis och andra små sötsaker, vilket kommer bli den värsta prövningen! För jag är trots allt världens största gottegris!!! ÄLSKAR allt med godsaker!*ler*


Nu mina vänner är det dags för bygglov! OCH jag kommer inte ladda upp bilder från festen i lördags, måste respektera vad mina vänner vill, tyvärr;)

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards