Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Annelie - 15 januari 2010 20:42

Nu är det äntligen helg, den här veckan har gått såååååååååå fort!

Idag när jag slutade vid tre så fick jag äran att hämta lillan på förskolan, det hör inte till vanligheterna vill jag lova..

Arbetar ofta till fyra eller fem så det är mannen som hämtar och jag som lämnar;)


När jag kom hem var det bara att klä sig igen för att köra mannen på fest.

En kollega till han har gått i pension så idag skulle de "fira" eller vad man nu kan kalla det?

Mat och dryck och bowling står på deras schema;) De har säkert jättekul!

Jag då?

Ja...jag gör inte mycket, sitter på FB, spelar spel på datorn, sitter här, myser med lillan som ser på tv...

SÅ vi, eller rättare sagt jag och lillan, har det rätt så lugnt vill jag säga.

Känns riktigt tomt här hemma, tyst och ödsligt:/

Sonen åkte till sin pappa idag, stora damen är hemmahar och har sin pojkvän här men de drog iväg till några andra vänner så hon lär inte komma hem förrän senare inatt.

SEN åker hon imorgon hem till hennes pojkvän så då är det bara jag, mannen och lillan till på söndag när ordningen återställs;)


MEN imorgon ska vi försöka ta oss iväg och fira min syters sambo som fyller hela 45 år idag!! Grattis på dig vännen!!!

Min syster har gjort smörgåstårta!!! *smaskens!!!* HON är grym på att göra dem! Men det var ett tag sen hon gjorde smörgåstårta,så man får väl smaka en siså där tre bitar innan man kan avgöra om den här är lika god  


Nä nu mina vänner är det tack och godnatt!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards