Alla inlägg under mars 2010

Av Annelie - 2 mars 2010 20:14

Ovanligt???...Men nä...inte just...har nog snart kommit dryga 2 dm eller mer på mindre än ett dygn, och att inte tala om dagen före det och dagen före dagen före..ja ni fattar  

VI kan alltså inte klaga på att vi INTE har något skoterföre i år, så alla ni som önskade skoterföre, är ni nöjda nu??? SNÄLLA VISST ÄR DET BRA NU??!!!


OCH vet ni vad??

Trots allt det här kan vi fortfarande köra till vårt arbete för våra vägar är plogade, konstigt va?

Vi hamnar inte allt för ofta i diket *om jag nu inte räknar min granne som körde fast på vår gata för att rutorna immade igen  * FÖR vi har faktiskt dubbdäck, japp, det har vi...OCH så är vi nog mer van vinterkörning för det är inte ovanligt att vi har det här uppe vid den här tiden.

SEN har vi turen att än så länge orkar våra tak stå emot all denna snö, för vi här uppe har tydligen en annan takkonstruktion..*konstigt att byggnormen är lite olika, tycker ni inte?*


SÅ alltså, kort och gott, jag arbetar, lillan på förskolan de stora barnen har sportlov trots att de inte utövar nån sport,och alla är trots allt detta nöjda och glada för vi har tak över huvudet, än....*imorgon kanske det är kört???*


Kram!



Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards