Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Annelie - 16 mars 2010 22:15

30 snabba frågor;) taget från syster ysters blogg*ler* Den som vill får gärna kopiera och göra samma*L*

  • Stänger du av mobilen när du sover? – Nej;)
  • Vem såg dig senast naken?- Mannen
  • Hur såg du ut på högstadiet?Hm… vill helst inte prata om det! hahaha
  • Hur kommer du se ut om tjugo år?Förhoppningsvis så ser jag ut som jag bör vid 50 års ålder. Men man vet aldrig.LITE snyggare kanske*L*
  • Hur var du på dagis? Gick inte på dagis, men lekis, ett A-barn var jag;)
  • Hur är du att ha som arbetskamrat? – Jag tror att jag är en mycket bra arbetskamrat :-D
  • Har du celluliter? – Japp åldern tar ut sin rätt*haha*
  • Biter du på naglarna? – Nej inte numera...
  • Har du något handikapp?Inte vad jag vet.Bara det vanliga då*L*
  • Är du rädd för att få hängbröst?Rädd? Inte det. Har redan*skratt*
  • Svär du? – Ja. Och inget jag är stolt över.
  • Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? –Nja, träffar inte dem så ofta..
  • Hur homo är du på en skala 1-10? ­– Dras defenitivt till det motsatta könet.
  • Tror du på utomjordingar? – Nej, det gör jag inte!
  • Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? –Min goda fläskfile!!!
  • Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? – Blodpudding!
  • Har du blivit arresterad? – Inte det.
  • Ljuger du? – Har svårt att ljuga även vita små, är för ärlig tyvärr inte alltid så bra ibland!
  • Har du kysst en polis? – Nix.
  • Är du rädd för Securitas-vakter? – Varför skulle jag?
  • Har du någonting att dölja? – Nej, det har jag inte.
  • Vad har du på din nyckelknippa? -inget förutom nycklar då...
  • Är du/har du varit gift? –Jag e gift sen snart två år tbx*L*
  • Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? –Självklart. Det handlar om att ställa upp för varandra, svårare än så är det inte.
  • Kan du laga cyklar? – Japp! *stolt*
  • Kan du fixa med bilar? –Lite kan jag, men brukar överlåta det till mannen som är riktigt duktig;)
  • Brukar du köra om? – Gillar att ligga först!*L*
  • Kan du baka bröd? – Ja det kan jag, dock efter recept.
  • Vet du hur man frostar av en frys? – Ja, det vet jag.
  • Vilken tv-serie skulle du helst leva i? –Leva i? Hm… Ingen aning...
  • Presentation


    Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

    Fråga mig

    3 besvarade frågor

    Kalender

    Ti On To Fr
    1
    2 3 4 5 6 7
    8
    9
    10 11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31
    <<< Mars 2010 >>>

    Gästbok

    Följ min blogg

    bloglovin

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Arkiv

    Kategorier

    Bloggar jag följer

    RSS

    Besökare


    Ovido - Quiz & Flashcards