Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Annelie - 4 mars 2010 21:30

Gör jag redan nu! Så härligt att kunna få vara ledig utan sjukdomar och annat otrevligt, utan bara få vara ledig, visserligen har jag lite att göra imorgon.

Sonen ska till habiliteringen klockan 13, men det är bara en timme så sen blir det hem och leka i alla våra härliga snöhögar  


Idag hade mannen i huset skottat av en del av taket, äntligen, var säkert en meter snö på vissa ställen, snacka om drivor, stora damen och hennes pojkvän fick så vackert skotta bort det som föll ner*LER* Sicken tur jag hade som arbetade till halv sex idag, då slapp jag!!!*YES!*

Men jag säger då det, hur mycket snö kan det egentligen komma?? Såg vädret på både yr.no och klart.se att nästa helg så kommer det att komma ännu mera!!

Man får hoppas att de ändrar sig mer än en gån, för nu tycker jag det kan få bli liiiiiiiiiiiite vår!


NU ska jag spela lite spel på datorn! Kram!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards