Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Annelie - 6 mars 2010 19:41

Ikväll ska jag se den här filmen som jag handlat för mina egen veckopeng  



Av Annelie - 6 mars 2010 10:58

Fast jag sitter hemma, inomhus, det är skamligt jag vet, men vad göra?

Mannen och sonen har åkt iväg med skotern för att köra lite och det gör de rätt i, inte ska man sitta inne när solen skiner och det bara är nån minusgrad ute.

Själv sitter jag inne med lillan, febern håller i sig runt 38 grader just nu, men alla som har barn vet att när kvällen kommer så stiger tempen, men är man sjuk så är man...


Igår kväll blev det ett stort strömavbrott*ler*

Inga sura miner alls här hemma vill jag lova, däremot såg vi nog lite lustiga ut när vi först gick omkring som yra hönor utan att veta vad vi skulle ta oss till, ingen Let´s dance, ingen dator eller andra elektronikgrejjer som fungerade, vad gör man nu??  

Snacka om I-lands problem!!

Stora damen kom med ett bra förslag, efter vi tänt alla ljus,godisskålen på bordet, fick lite mysfaktor i huset tog vi fram kortlekar och spelade Gin Rummy!

"som vi bruka göra i husvagnen" Sa stora damen.

Och det vi gjorde, mycket trevligt, när strömmen kom tillbaka satt vi helt inne i spelet, och vem vann??

Ja inte var det då jag,jag kom sist som vanligt:) Nä den som vann var nybörjaren, stora damens pojkvän  


Kram från soliga norr!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards