Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Annelie - 14 mars 2010 11:42

I går så blev vi sugna att gå ut en sväng, våran gulliga granne barmhärtigade sig och lät lillan få sova över där.

Men ack vad saker och ting kan ändra sig, syrran och hennes sambo kom, vi drack gotteligott, de drack kaffe, en annan granne kom och det blev surr och det var allmänt trevligt.

Mannen kände sig inte riktigt i form, så vi beslutade att stanna hemma, han gick över och hämtade en sovandes liten, känns skönt att ha henne hemma, däremot så var inte hon så glad över att vakna hemma, hon ville juh sova hos sin kompis *skratt*

Nåja, nu har hon hjälpt sin pappa i köket och gjort en fantastisk köttfärssås och till det var det makaroner som hon gjorde klart för mig att det INTE var hon som hade gjort dem;)


Här kommer lite bilder från igår, min syster stylade mig inför utgången som inte blev då  

  


  

Mannen helt inne i vad det nu är, han är så nöjd, han och min systers sambo satte ner våra högtalare på golvet och det blev tydligen såååååååååååå bra ljud då( vi har haft dem upphängda för lillan var alltid och puttade omkull dem).


Bye the way, min syster som stylade mig igårkväll, hon hade såååååååå grymt snygga naglar!!! NU blir jag bara mer sugen på att göra egna..*suck*

Måste helt klart kolla kalendern när det kan passa  

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards