Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Annelie - 7 mars 2010 20:52

ja ni middag blev det, och inte beställde jag pizza inte, kostar mycket pengar när man har stor familj;)

Jag gjorde så enkelt som baconsås och spaghetti, barnen och mannen var nöjda så alla blev mätta och glada.

Som kvällsfika blev det bullar;) inte dumt inte, eller, tja...för mig var det inte så lyckat.

Har varit på toa ett antal gånger, så nu kan jag inte gnälla om att jag är förstoppad *skratt*

Så går det när man inte äter så mycket kolhydrater, sen äter jag inte så mycket godis heller nuförtiden, ni vet, beach 2010  

INTE nu för att det går så bra för mitt lag, men tydligen har min kropp börjat vänja sig vid mindre sött och allt annat så den slog riktigt bakut, tänka sig, först då spaghettin och så bullan som efterätt...TJOHO!!! *bra jobbat av mig!*


Men inga dystra miner här inte, så länge det inte är magsjuka så är jag glad!!!

Längtar till imorgon, då ska jag åka och klippa mig, jag har till och med slagit på stort och ska färga mitt hår åxå...fast frisören ska få fria händer, så jag vet ärligt talat inte hur det kommer att bli, men allt klär en skönhet eller hur???   


Nu blir det duschen sen mys framför....datorn???


Ps: lillan har fortfarande feber, 38.1, så mannen vabbar och jag jobbar;) Ds

Av Annelie - 7 mars 2010 16:41

Bullarna är nu färdiga, avsmakade med väl godkänt som betyg, de e inte illa*ler*

Har även städat undan, tvättat lite, hört när stora damen varit ledsen *saknar sin kille som åkte hem idag*...tja..det vanliga tuggande här hemma alltså..


DÅ har vi middagen då, jag antar att jag vid det här laget måste hitta på ngt, mina kunskaper i matlagning är väl siså där, tycker inte om att laga mat, sååååååååååå jag har problem, vad ska jag göra??? Beställa pizza??? visst är det lindrigt???

Nä, nog ska jag kunna koka ihop nå, potatis är enkelt och så nå kulinariskt till, gud vet vad bara....

Av Annelie - 7 mars 2010 11:26

Blir det snart här hemma, stora damen behagar fylla 15 snart så det är dags att fylla på frysen med lite gottiligott!

Måste nog försöka skaffa hänglås åxå, för det finns småråttor i hushållet som tycker om dem  

NU!

Av Annelie - 7 mars 2010 00:35

Har vi sett filmen, fast egentligen hade mannen i huset satt igång en annan film, Bröllopsfotografen, men vi kom aldrig in i den, var lite seeeeeeeeeeeg...

Sen blev jag lite stött i kanten åxå för jag ville så gärna se "min" film...


MEN skam den som ger sig, han ville byta och jag var inte sen att haka på, så nu har vi äntligen sett Luftslottet som sprängdes!

Jag tycker den var riktigt bra!!! Så jag e nöjd, nu har jag alla tre böckerna som jag givetvis har läst, och alla filmerna  


Nu ska jag skutta i säng, klockan e sen för lillögat;)

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards