Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Annelie - 23 juni 2009 19:15

Kvällen är snart över, eller om jag nu hade lite vett inanför pannbenet så skulle jag nog ha sovit vid det här laget.
MEN det gör jag inte...*ler*Har haft en del att göra idag. Arbetat har jag gjort, har inte semester förrän på fredag, men när jag kom hem var det bara att göra sig något snabbt att äta för att sen ta en promenad ner till "parken" där stora damen hade match.Tyvärr så gick inte det något vidare, förlust med 6-1...:(Men hon var faktiskt nöjd ändå, hon hade gjort vad hon kunde, och hon var riktigt bra på planen idag...*ler*SEN var det att skynda sig hem, har nu efter någon timme avslutat ett bullbak i min nya ugn..*L*DET är premiär när det gäller bullbak!OCH inte blev de helt fel, enligt familijen var bullarna godkända med stort plus;)Det tackar man för!!!Så nu ska jag hoppa i duschen, en ny dag imorgon där sonen som fyller år ska firas med buller och brak!!!Genom att jag arbetar så ska mannen i huset göra tårtan...*skratt*FÖR första gången här hemma i alla fall...MEN det ska nog vägen*hoppas*Nä nu ska jag göra lite nytta!kram!!!Ps: mannen var på akuten i söndags, det visade sig att han har en kraftig inflammation i övre delen av magsäcken ( magmunnen ) trodde de, nu äter han medicin och mår myckert bättre;) Ds

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards