Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Annelie - 3 juni 2009 19:30

Tiden går så snabbt nu! skäms nästan, har inte skrivit ett ord på över en vecka!!!Men så är det, man har en del på arbetet som ska ordnas före man går på semester.Utvecklingssamtal, möten, avtackningsmiddag och en kick off...inte illa...Idag hade vi avtackningen, den blev av på Golden dragon. Där har vi alla ätit gott och surrat och bara mått väl!En riktigt mysig stund, för hur det än är så är man inte bortskämd med att äta middag ute, med familjen blir det oftast en pizza eller en tur till Max...*ler*Ikväll hade även stora damen match, lilla VM, som de tyvärr förlorade med 8-1...så hon var lite lätt besviken och dygnsur när hon klev in efter nio tiden nu ikväll...fast det kan hon få vara, hon är inte den bästa förloraren precis...Här hemma, i köksrenoveringen händer det saker vill jag säga!!!Tapeter och målning är vad som händer...och bra blir det!!!Priset vi får betala just nu är att trängas med lilla damen i vår säng, men imorgon kanske hon kan sova i sitt "nya" rum...Bilder ska jag ta, så det lägger jag upp sen..Nu ska jag dra mig tillbaka, ska försöka skriva lite oftare än så här...*skäms*Kram!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards