Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Annelie - 30 juni 2009 19:15

Imorgonbitti så drar vi på en liten minisemester till lilla Lycksele.Vi ska bo på Ansia camping, vi hade väl tänkt att besöka Ansia badpark, gå på stan lite och eventuellt om vi hinner även hälsa på djuren på Lyckseles djurpark.Sen på fredag drar vi till min mamma som bor i Jörn för lite gratis mat och härligt sällskap..*eller hur mamma???*..*L*Nä, det var ett tag sedan vi var dit så det passade så bra med ett stopp från Lycksele på vägen hem, ungefär halva vägen kvar...Tyvärr så följer inte stora damen med för hon stannar i grannbyn hos hennes kompis, jag förstår henne, det är nog inte allt för roligt att följa med på en sån här tripp.Nåja, kanske nästa gång???*L*Tyvärr så blir det inget bloggande, tror jag då, det kostade 125:- för 24 timmar, internet, på campingen och det tyckte jag var lite dyrt, så man får väl se hur man gör...Så tills vidare..Kram !!!!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards