Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Annelie - 12 juni 2009 20:15

Åh! Det säger jag bara!!!Igår var vi min sons avslutning som var väldigt sentimental! Det är för sista gången på den skola han går nu...det var väldigt känslomässigt genom att man står både personal och barn så nära...!!! Så det blev lite tårar vill jag lova, fick bita mig i läppen några gånger...*snyft*Här är från sonens avslutning:



Han e mycket duktig på att spela...OCH sjunga:)


Sonen med en lärare och deras gulliga köksa;)
Och idag var det examen för stora damen!Ja då blev det förståss mera tårar...Hon sjöng två sånger! En har hon skrivit själv tillsammans med sin vän...OCH den var nog bäst!Det roliga är att min dotter spelar piano, gitarr, bas, trummor....MEN det enda hon har egentligt gått och lärt sig är fiol när hon var 8 år tills hon var 12....Så snacka om att jag är stolt!!! Hon och hennes vän har skrivit låten och naturligtvis framfört den!! Hon och hennes vän var sååååååååååå bra!! Det föll massor av tårar!!!Vi filmade åxå, men hon vill inte att jag lägger ut det på bloggen men en bild på henne det gör jag:)
Mina söta flickor...*snyft..
*Stora damen i röd klänning och hennes vän som framförde låten...gullflickor!!!!Nä, nu ska jag gå och lyssna igen...den var sååååååååå bra...ni som vill höra kan göra det på FB om ni är min vän där;)Kram!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards