Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Annelie - 6 juni 2009 11:15

Skriver ett sånt där snabbt innehållslöst inlägg:)Är just nu, precis just nu i husvagen, skriver det här inlägget med vår nya laptop...*ler stort*!!TÄNK, vi som sa att vi INTE skulle ha någon form av tv eller nått annat lyx heller i husvagnen...MEN vi har tänkt om.Vi tänkte så här, med laptoppen kan vi se filmer, vara ute på internet, lyssna på musik och se på webbtv..SÅ vem behöver en TV??? I husvagnen??? *ler'*Så nu är vi ute och campar hos vänner där vi ska ha syskonträff på min mans sida, ska bli så roligt...Vi har med oss kameran så vem vet, jag kanske lägger ut ite bilder kanske till och med redan ikväll...*ler*Ha det bra där ute tills vi hörs igen!kram!!!!Ps: Blev så fint hemma!!! Ska lägga ut bilder när vi har listat, det menas kanske nästa år...*skratt* Ds

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards