Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Annelie - 20 juni 2009 21:00

Har vi varit och firat av med buller och brak i Byske...*ler*Vi hade bokat två husvagnsplatser för min kusin och hennes familj skulle åxå med.Tyvärr så blev det inte så...*tråkigt* på grund av riktigt tråkiga händelser så kunde de inte följa med så vi fick så lov att avboka platsen.Nåja, glada ihågen så packade vi husvagnens så gott som klar onsdagkväll, sen tidigt på torsdag så fixade vi resten för avfärd mot Byske hasvbad.En mycket trevlig överraskning fick vi, Malin * min GullMalin * och hennes sambo Erik och barnen skulle till Eriks förälders stuga som ligger alldeles utanför Byske camping...Tog ca 5 minuter att gå från vår husvagn!!Så firade midsommar med dem;)...*glad*!Torsdag när vi kom fram sken solen, varmt var det och taggade som bara den...Sen visade sig att vi hade tydligen hamnat på partysidan på campingen!!???Det berättade nån där för oss...*jisses!*MEN det var massor av barnfamiljer, men glada i hatten*skratt* PRECIS som vi;)Så det var en alldeles utomordentlig plats för oss.Sen kände vi en hel del folk, som var från stan, ungefär alla, sen är det så att på en camping så umgås man, och lär känna varandra och det är det som är så kul!Barnen har fått bekanta sig med nya vänner tyvärr så var det endast stora damen som inte hade lika kuligt, men hon har varit så gullig, inte klagat en enda gång!!! Vi försökte komma in på det trådlösa nätverk som de har på campingen så att hon skulle kunna göra ngt som hon gillar, men vi låg för långt bort från masten:/
Här kommer lite bilder:
Vår husvagn med det häftigaste tältet...*skratt* OCH nä...vi slog inte ihjäl varandra;)...Vi hade lite tur åxå, genom att vi avbokade platsen så kunde det komma nån ny, men det kom aldrig någon så vi hade värsta utrymmet, så vi kunde spela fotboll med lätthet;)Ja, jag bara älskar det här livet..NU är vi taggade för en ny resa...men först ska jag jobba en vecka innan jag får semester:/...DET är verkligen nedräkning...Kram!!!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards