Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Annelie - 21 juni 2009 17:45

Ja idag har det verkligen varit en slöardag, inget vettigt gjort. Dagen började med att jag sov länge..*inte dumt*Sen tog vi oss i kragen och försökte påbörja ngt roligt här hemma.-Mannen klippte gräsmattan *välbehövligt*-Jag har målat klart vårt kryssräcke på altanen *äntligen!*-Lilla damen har varit hos en kompis en bit nedanför gatan så då följde vi med och fick oss en kopp kaffe.Sen har dagen bara rullat på med tråkiga göromål, tvättat klart efter Byske resan, försökt få tag på en människa angående om sonens vistelse på koloni till veckan.Det blir inte av tyvärr på grund utav olika orsaker...Nåja, han fyller år på onsdag så det ska vi fira av *ler*Stora damen har tagit en tur till grannbyn där hon kommer att vara nu till på tisdag, sen blir det hårdträning och matcher och sen är det PSG!!! KUL!!!Mannen i huset har däremot inte mått så bra idag, el det var redan sen igår. Så nu är han på akuten, det känns inte ngt vidare är riktigt orolig.Det ska mycket till för mannen i huset att få han att åka till akuten så det här säger mycket, tyvärr...*ledsen*Så nu håller jag alla fingrar och tår att det inte är så farligt...Kram från en orolig dam....

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards