Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Annelie - 26 maj 2009 22:30

Ja, nu har veckan börjat...snart inne på halvtid åxå...tiden går sååååååååå fort!Hinner inte med, sen är det helt plötsligt en massa måsten. Blir så stressad över det, tur jag har min kära kalender för annars skulle jag aldrig komma ihåg vad jag ska göra...*förvirrad*Kommer ni håg här för ett tag sen när jag så stort skulle börja ett nytt liv??DET har inte gått så bra:/MEN idag är det början, eller starten...Har idag levt på soppor hela dagen! Humöret åt fanders och sen så är jag lite så där övertrött, och så besöker jag toaletten stup i kvarten...*LER*I 5 dagar ska jag leva på detta innan jag ska börja övergå sakteligen till vanlig mat..*ska ta ett snack med syss om hur man gör....*Så på söndag ska jag "äta" för första gången!!! RIKTIG mat så att säga...*ler*Sen icke att förglömma prommenaderna!!! Dem kan jag inte leva utan!...Och ack så viktiga ifall man vill gå ner lite i vikt, inte bara kosten utan att röra på sig!SÅ förhoppningsvis mina vänner ska jag lyckas få bort dessa överflödiga kilona som jag lagt på mig för att jag har slutat röka...*ler*Tur att det bara är kilon...dem kan man träna och banta bort, det är värre att byta lungor!!!kram alla!!!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards