Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Annelie - 10 maj 2009 20:45

Eller???Mja, men jag ska!Ni som har slutat röka vet nog vad jag pratar om..onödig viktuppgång...precis...:(Inget som e roligt, och till saken hör att jag är en av dem som bara så där ....*poff* går upp..så där smygandes...*suck*Nåja, 6 kilo har jag lagt ut...*suck*Nu vet jag vad vissa tänker och säger och dömmer. "inte behöver du...men det är bara att sluta småäta osv..*Ja vet allt det där, inte första gången jag går upp i vikt, och jag vet åxå att rätt sorts mat, motion osv är grunden till allt...MEN för att komma dit ska jag göra som en av mina systrar gjorde...hon vet precis vad jag pratar om..En vecka för mig borde räcka för att sen succesivt övergå till att stangera...vad tror du syster yster "den äldre fast den mindre" det borde väl räcka???Kommer förmodligen ringa dig för att få lite feedback...*ler*Nåja...i sommar nån gång borde jag nog nästan uppnått min "vikt" som jag hade förra sommaren;)Så...sluta röka i all sin ära...men usch vad jag mår dåligt för det här med vikten...även om det inte är värdsliga problem:)Kram där ute!!!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards