Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Annelie - 5 maj 2009 18:30

Idag är det hennes dag...*ler* HELA 4 år idag;) Lillgumman;)

Hon ser inte alltför glad ut, men det var hon faktiskt;) Hon gör bara till sig så fort man tar fram kameran, lite less på allt fotande kanske???

Snövitstallrikar ett måste!!! Tycker hon i alla fall;)Har inte orkat baka en massa, men chokladbollar gjorde sonen och egen butterkaka gjorde jag i alla fall.

Men fikat ligger i alla fall på mina uppläggningsfat från Rörstrand;)

Grannens flicka var bjuden på kalas, så ett litet paket med en mycket fin prinsessa fick lilla damen!Och så alla vänner, på lilla damens härliga födelsedag så fick vi ett tråkigt besked idag 10.10.....Våran allas Bettan har nu vandrat vidare...Nu behöver hon inte plågas längre, men ack så ledsen jag är...gråter mellan varven, stänger av och pratar osv...Så jag tänder ett ljus för dig Bettan!! Jag saknar dig så!!!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards