Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Annelie - 24 maj 2009 21:30

Tråkdag som stora damen lätt skulle uttrycka det.Och jag måste faktiskt hålla med om, här har det inte gjorts många knop.KAN det ha att göra med att de vuxna här hemma var ut och röjde igår kanske???*LER*Inga barn hade vi hemma heller, och då menar jag INGET! Hur konstigt var inte det??Lilla damen fick sova hos grannen, hon var så glad och upprymd över det...Hon hade till och med packat sin ryggsäck själv;)

Jamen kolla bara bilden:Jamen ni förstår...lyckan var oändlig, att få sova över hos kompisen Ebba!!!
Så här söta var de små när de åt lite lördagsgott innan de gick över på andra sidan gatan, hem till Ebba;) Trevligt hade vi vuxna åxå, och trevligare blev det framåt kvällen då det dök upp lite fler människor.Det är alltid roligt med lite överraskningar, och det var det allt måste jag säga!Sen drog vi ut på byn och var lite småbusiga, så där som man brukar vara..Skratta och var gla!Senare...mycket senare drog jag och min man hem...kändes rätt så tomt när man inte har ngt barn hemma, för vi brukar alltid ha nått barn hemma, men icke det.Så vi sov nästan tilll 11 idag!!!Tillsammans! Det brukar aldrig ske!Tack grannen för att lilla damen fick sova hos dig och din tjej!Kram!!!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards