Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Annelie - 9 maj 2009 19:30

Så det var ett tag sedan man kände lugnet en lördag...ingen dum ide faktiskt.Känner mig lite låg, ont i kroppen och halsen känns lite lurvig...OCH framför såååååååååå himla trött!!!Idag har vi dock ändå varit på ranten, syrran hade anordnat kalas för våra småbrudar, hur bra var inte det!!!???Det komiska i det hela att det skiljer faktiskt rätt exackt ett år mellan våra barn. Min dotter fyller den 5:e maj, och hennes flicka fyller år 6:e maj:)Dessa födelsedagar har vi slagit ihop så att släktingarna får uppvakta dem samtidigt, oftast har kalaset gått av stapeln hemma hos oss, för vi har då haft bäst med plats...*tro det eller ej med vårt lilla slott*..FAST nu har juh syrran flaschat till med en villa *precis, en villavillekulla* så nu var vi hembjudna till dem...;)Mamma, hennes man och vår bror var där, sen kom även våran andra bror med deras snygga vovve och grattade småtjejjerna...*ler*Tyvärr så blev det ingen korttagning där..*ARG!* vi glömde helt bort det. Men syss hade pyntat med ballonger, fixat en skattjakt, bjöd på våfflor och fika, det var helt kanon!!!Sen på eftermiddagen kom min mamma med bihang hem till oss och åt lite mat, vi lyxade till oss och grillade kött med en massa gott till..Det var sååååååååååå trevligt!!Här kommer lite kort när de var här:

Tack alla för en trevlig dag!!KRAM!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards