Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Annelie - 22 maj 2009 20:00

igen...*ler* Veckorna går såååååååå fort..tänk snart e det examen!!! Man hinner knappt blinka så e man där...*längtar:)*Idag har jag arbetat, ett barn hade vi på vår förskola...så lugnt och skönt var det. Visserligen han vi klart kvalitetsredovisningen, nu ska den bara gås igenom och fixa till innan vi skickar iväg den för granskning...*skönt!*Efter lunchen kom den stora damen till jobbet, så efter det följde hon med mig in till stan där Sofia har klippt mig kort;) Helt coolt faktiskt!Lite udda för att vara jag..men I like it!Så nu måste jag bara köpa lite färg så att det blir mörkt igen...nu ser det bara rött ut.Efter klippningen, som Sofia faktiskt bjöd på! TACK!, Så gick jag och stora damen in till stora staden och brände lite pengar...det var kul!Hon var så glad! Nöjd med tror jag....*ler*Lilla damen fick "bara" ett par thights och sonen fick ett par nya badschorts...hur coola som helst!;)Nåja...bjuder på en bild på korthåriga jag:

KRAM!!!!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards