Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Annelie - 23 maj 2009 22:15

Har faktiskt inget att göra:/Har städat toaletten, tvättat, lagat kläder...ja sånt där småfix...och ut går inte, regnet det kommer och går.Positivt iofs, behövs lite regn.Gräsmattan har fläcktyfus så den behöver verkligen lite vatten, allt damm och pollen som flyger omkring so m gör att man inte ids ta lite fönster än...ser lika illa ut efteråt åndå. Så det blir nog bra med lite regn.Fast tråkigt är det.Lilla damen är med sin älskade pappa och åker traktor, de hjälper en vän att bära om lite nerkapade träd, så att de inte ligger ivägen...De har i princip varit borta hela dagen. Så det är nog därför man känner sig så där lagomt rastlös.Hade man haft barnvakt ikväll kanske man skulle ha dragit ut på krogen ikväll men barnvakten e i älvsbyn så det kan man glömma...Kanske nån annan helg...El inte alls...;)Nåja, satt och lekte lite med bilder...Här är orginalbilden:



ja ni ser, den e lite grynig...mobilkamera:/Så då gjorde jag så här:

Coolt va???Nå det blev min profilbild nu...Kram nu ska jag tråka vidare...

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards