Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Annelie - 29 mars 2009 16:45

....sjung å va glad!!!...*ler*Jo ni här har vi inte suttit och rullat tummarna vill jag lova...Efter alla inköp så måste man juh även bygga lite;)

Jag i full action! Jag kan inte bygga, men jag är en hejjare på att riva tapet;)Här är nu gipskivorna på plats, han har gjort ett himla bra jobb:)'

...Å ur en annan vinkel...Imorgon kommer hans bror hit och hjälper han att sätta in våra nya dörrar.Tisdag blir en färdigställar dag med att sätta foder runt dörrar, ta upp resten av det gamla golvet i vardagsrummet.Onsdag kommer min svåger hit och hjälper till med taket...Å SEN....Å SEN...blir det golv....fattar ni????!!!!NU är det nära!!!Jästans nu känner jag mig liiiiiiiiiiiiiiiite stressad!!!Ps: Var å hälsa på syss idag, det har numera slutat att stinka rök där, nu luktade det nystädat...*ler* Ds
Kram!!!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards