Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Annelie - 26 mars 2009 20:45

Här händer inte så mycket...Det skruvas och sågas och svärs i nått hörn här hemma, men inget allvarligt...*ler*SÅ snart tror jag att golvhålen är igensatta...Idag har jag kört min dotter runt halva stan i jakt på den mobil hon nu äntligen har sparat ihop pengar till.Billigast var faktiskt Elgiganten.Hon e jättenöjd och bara går omkring och skiner som en sol...*TACK för det,nu har vi lugn och ro ett tag*;)Imorgon kommer grannens flicka följa hem från förskolan med min lilltjej.Hon arbetar sent och fick ingen som kunde ta henne, så vad har man då grannar till??*ler*PRECIS!....= barnvakt!!Så jag har nu ikväll varit och inhandlat lite mutgodis om det blir lite körigt här hemma...*skratt* Det är mest till för att mannen blir ensammen med busfröna i 2 timmar, själv ska jag åka iväg och bli friserad.*SÅ skönt!*Ska juh kanske vara hårmodell, så imorgon ska hon träna lite på mig, med det innebär lite klipp och fön och så;)Sen är det imorgon sonen ska åka till den nya skolan för att se hur det är där!!....*ska bli spännande!!*NU ska jag duscha!KRAM!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards