Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Annelie - 6 mars 2009 20:00

På hög nivå blev det idag...*skratt*Har varit ut på nätet och kikat i denna djungel av vitvaror...*suck*Har ni en aning om HUR mycket det finns..egentligen???Och sen till råga på allt är jag lite så där att det ska vara:
*Praktiskt
*Snyggt
*Klassiskt=hålla läääääääääänge i bland annat design, tidlöst
*Funktionellt! INTE pruta på kvaliten!
*Framför allt gratis!Så det blidde vita vitvaror..snygg enkel design med BRA funktioner
*utom ismaskin å annat lull lull som tycks behövas i denna tid*
Men PENGAR kostade det...*sur*Vi sprang in i en välkänd butik i stan med alla utskrifter på vitvaror jag hade hittat på nätet....20 minuter senare gick vi ut ett antal tusenlappar fattigare.
Ps: DET tog 20 minuter! Ds
Men det blidde:
*kyl och frys
*Spis
*diskmaskin
*fläkt
*hemkört när allt har kommit till butiken...SÅ då e det mesta klart..!!!
Sen tidigare idag så var jag hos min väns dotter som ska bli frisör...jag kan nog bli hennes modell för "klassisk damfrisyr" DET känns himla roligt! Har bra "hår", lätt att frisera..??!!*ler*Hon kommer att bibehålla längden med liiiiiiiiiiiiite uppklipp för att få volymen, sen var frisyren i sin helhet OK..*ler*Kuligt att man kan vara OK ibland, det händer inte ofta:)Nu ska jag nanna..kram!!!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards