Alla inlägg den 5 mars 2009

Ps:

Av Annelie - 5 mars 2009 22:30

Ingen rivning idag, blev att köpa hyllplan till mina nya fina garderober, elfas hyllkonsoler till förrådet för att kunna färdigställa där, städat undan, flyttat omkring saker så att man KAN riva lite till...*PHU!!!*De e mycket att tänka på, men ack så roligt!!Precis sånt här gillar jag, organisera, fixa, strukturera och dona...fy vad kuligt;)Så här ser mina nya garderober ut i sovrummet:

Och till dem följde det bara med ett hyllplan och en stång...Men nu e de fullt med hyllor, jag har mätt, borrat och donat så nu e det ordning och reda på torpet igen!!Nu e jag trött så sov gott alla!!
Kram!

Av Annelie - 5 mars 2009 21:45

Så här såg det ut:

Kortet är taget ifrån soffan i v-rummet riktat mot hall/kök...*mannen hann riva lite list innan jag hittade kameran...TYPISKT!*Sen så här:


Man kan inte annat än säga att välbyggt är det detta hus...om inte annat fruktansvärt brandvänligt! Synd att det inte är valborg än, det har vi lätt kunna fira på vår gård med allt virke som kastas...*ler*


GÅR FRAMÅT!


Happ...och nu då???

SÅ!...Bort med allt bara!!

Så här ser det ut just nu...dock ett mörkt kort. Till vänster har vi kvar en bit vägg, men där hänger ett element som vi ska ta bort...Ikväll fortsätter han riva väggen ni ser rakt fram...!!Fortsättning följer!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards