Alla inlägg under december 2009

Av Annelie - 4 december 2009 22:05

En fråga bara:

Får jag se den här filmen fast den är barnförbjuden??

  

Tänkte bara, jag som är så ung  

Av Annelie - 3 december 2009 19:44

Har jag haft sen inatt...fast just nu är jag feberfri men så attans slut i hela kroppen, min söta syster som snart ska bli  ringde och gav mig lite tipps, de tog jag åt mig och gjorde som hon sa*ler*

Egentligen var det inte så mycket, men jag trodde man inte skulle få ta nån alvedon när man hade lite feber från vaccinet men hon sa att det var bara att knapra på  ..Ps: OCH det har jag gjort åxå Ds


Idag kom även målaren förbi så nu är det spacklat, ska slipas och spacklas en sväng till sen kanske det blir målning till veckan!!!

Har ni bara en liiiiiiiiiiiiiiiten aning om hur mycket jag längtar???


Kram där ute!

Av Annelie - 2 december 2009 21:02

1. gropen som är kvar inomhus ska fyllas med sand, och isolera

2. armeringsmatta ska läggas ut

3. golvvärmen ska göras

4. efter det ska det gjutas

5. spacklas, vävas och målas

6. golvet ska göras

7. installation av porslin och färdigställande av rördragningen...


Kommer ni ihåg listan???


NU imorgon kommer målaren!!! Då ska det spacklas och allt som hör till som bara målare kan,i alla fall inte jag..*ler*


SEN är det:

1. Golvet som ska göras

2.Installation av porslin och färdigställande av rördragningen...


Ser ni??? Det är nära nu!!! Men tid tar det...

Bilder kommer, vi tar kort hela tiden, så det kommer väl snart en hel bilddagbok här antar jag...;)


Av Annelie - 2 december 2009 20:48

Vilken kartonghög av julblommor jag hade när jag kom hem.

Vi säljer via tulpankungen julblommor för stora damens franskagrupp, meningen är att de ska få ihop pengar till en franskresa i slutet av nian...

Men jag säger då dét...22 stycken kartonger som var lika stora som flyttkartonger, som jag och stora damen fick sortera så att alla de ungdomar som har sålt ska få rätt blommor att leverera till sina kunder...OCH det var minsann ingen lätt uppgift i vårt trånga förråd/entre...VI hade blommor och barr upp över öronen!

Jag och min dotter var riktigt less i slutet, sen blev det en dörrkrans till övers????!! SÅ då fick vi gå igenom alla kartonger IGEN...*suck*

MEN det fattades ingen, så jag vet inte...kanske jag fick den för att jag var så bra kontaktperson???  

Nä, men däremot fick jag en chokladask och after eight som tack från tulpankugen  


Idag var jag och mannen och tog den berömda sprutan, än så länge känner jag inte mer än att jag är lite öm där hon stack mig, mannen känner ingenting sååååååååå nu håller vi alla tummar och tår att det inte blir ngt av det här...


Kram från en trött mamma...

Av Annelie - 1 december 2009 21:48

Imorgon mellan 13:00 - 14:00 gäller det!

Är faktiskt liiiiiiiiiiiiite nervös  

Så håll tummarna nu att jag och mannen inte får några biverkningar!

Detta ska vi göra:

  

Kram och på återseende....kanske...

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards