Alla inlägg den 22 december 2009

Av Annelie - 22 december 2009 13:56

EN sådan här vore inte så dumt!!

Mannen dödade vår gamla igår...*suck*

Så ni som läser, kom gärna förbi bara så där, men glöm inte kvasten  

jag bjuder på en kopp  

Av Annelie - 22 december 2009 12:40

Har stora damen fått för första gången ...*ler*

Idag kom hon hem med hennes första terminsbetyg och jag kan inte annat än vara stolt!

SÅ skoltrött och omotiverad för allt var läxor heter så har mycket bra betyg!!!!

Ett MVG, några VG och några G...INGA IG!!!

SÅ bra!!!

Ja...jag måste erkänna, trots att jag var duktig i skolan så var mina första betyg lååååååååååååångt ifrån så där bra!

Kram Gumman!!! Bra kämpat!!!  

Av Annelie - 22 december 2009 09:31

I mängder!

Vi gick och lade oss vid 23 i går kväll, halv två ringer mannens telefon, då var det bara för han att ge sig ut, då hade det kommit i princip 2,8 dm sen vi lade oss för natten!

Sen "lovar" vädergudarna MINST lika mycke till de närmaste dagarna...

Tycker lite synd om mannen, han hade redan varit ute en snösväng, han hann inte mer än komma hem, landa i soffan, krypa till säng tills det var dags igen:/

När jag pratade med han nu för en stund sen lät han mycket sliten, men han är inte ensammen, han som kör snösvängen utanför där vi bor har inte ens hunnit halvvägs än!! Att de sedan har dragit in så att de har större områden gör inte saken bättre förståss. Snösvängen som förr tog 8 timmar tar i dag ca 12-14 timmar för en att köra, så nog har de att göra...

Dock måste jag tillägga, man ska inte klaga, här i norr har vi gått om traktorer och duktiga förare om man jämför med södra sverige där de har mindre vana av dessa stora mängder snö...


Nog om det...

Är hemma idag med en krasslig dotter*suck* så här lagom till jul, man får hoppas att hon bara är lite sliten, men hon klagar fint över en "trasig" hals som hon så fint yttrycker sig*ler*

Imorgon är det arbetsdag, lillan är ledig med storasyster och om hon blir sämre kommer mannen att vara hemma med henne men det får vi se, hur det blir...

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards