Alla inlägg den 5 december 2009

Av Annelie - 5 december 2009 23:45

har jag sett filmen, jag tycker den var helt klart sevärd, min man sa väl inte så mycket så jag vet faktiskt inte vad han tycker...

Måste bara tillägga att jag själv tycker det är en liten fördel att ha läst böckerna man förstår handlingen lite bättre...men då har jag heller inget annat att jämföra med, jag har läst böckerna och man glömmer inte bara så där;)

Ser fram emot att se 3:an, men får så vackert vänta tills den släpps, vi har inte tid att gå på bio just nu...men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller???*L*


Nä nu ska jag ta en liten snabbdusch och krypa ner i renbäddad säng*mys!*


gonatt!!!

Av Annelie - 5 december 2009 17:33


Har läst alla böckerna och sett första filmen som jag tyckte var helt klart godkänd! Ps: Nog ser ni vilken film det är??? Ds

Så, då köpte jag andra filmen idag! *har även den första*

Sen har vi även Harry Potter och halvblodsprinsen, så ikväll blir det nog film för hela slanten  

Synd bara att inte sonen är hemma om det blir till att se Harry, iofs har han lästa alla böckerna, sett alla filmerna OCH även *om jag har rätt nu* varvat spelen några gånger;)


Vad gör ni en lördagkväll???


Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards