Alla inlägg den 9 december 2009

Av Annelie - 9 december 2009 21:11

Snacka om det!

Typiskt oss, helt glada ihågen åkte vi till byggmax för att köpa den berömda dörren till vår nya toalett.

JAG var nog mest glad, nu när byggmax har öppnat i vår stad *det tackar vi för* SÅ då får vi likadana dörrar överallt *gillar jag skarpt*

Mannen fick låna sin pappas bil och släpet från mannens jobb lånades...

Sagt och gjort, vi handlade dörr, karm, trycke och tröskeln...NU när äntligen mannen har svurit klart och fått bort den gamla dörren så vad upptäcker vi då???

Att vi glömt köpa överstycket!

Typsikt!

Då kan han inte sätta ihop karmen...*suck* Så något färdigställande av dörr blev det inte idag...

Det här är inte ovanligt i vår familj, stressiga och vimsiga och helt forcerade...men glada;)


Imorgon däremot då ni...då ska dörren vara på plats;)


kram!

Av Annelie - 9 december 2009 18:33

faller titt som tätt här hemma.

Mannen byter dörr in till vår nya toalett...det går...inte så bra...

Fast jag och lillan känner lugnet och ser julkalendern, funderar dock starkt på att skaffa hörlurar åt henne så slipper hon höra dessa fula ord..*LER*

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards