Alla inlägg den 8 december 2009

Av Annelie - 8 december 2009 21:52

Skulle så stort och heligt åka till min mamma som bor 12 mil bort med några julblommor som hon hade beställt av stora damen, allt berodde på att de hade börjat slå ut och hyacinter tål jag bara inte.

Sagt och gjort packade jag in blommorna i bilen,  för att jag snabbt skulle ta mig iväg efter arbetet när jag slutade vid fyra tiden.

MEN jag hann bara lämna lillan på förskolan på morgonen när jag så bittert insåg att jag skulle aldrig ta mig till min mamma levandes...

JAG fick så besvärligt med andningen och ögonen bara kliade...  


Jag ringde min man och berättade allt, så han erbjöd sig att åka till sin svärmor med blommorna. 

*gulle han!*

SÅ min mamma fick sina blommor ändå!!! OCH så fick jag veta när jag ringde på morgonen och berättade för min mamma om allt och att mannen skulle komma och inte jag, att de minsann firade sin 20:e brölloppsdag idag!!! Grattis mamma och "Ejje" på eran dag idag!!!Kram!!!


Det slutade bra i alla fall, jag ringde min mamma nu ivkäll för att tacka för de fina sockarna hon hade stickat till mig och min son, då berättade hon att hon åxå hade fått stoppa bort hyacinterna för att de luktade alldeles för starkt. *där ser man!* *ler*

Nåja, blommorna är där de ska så nu kan jag slappna av;)

Kram!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards