Alla inlägg den 20 december 2009

Av Annelie - 20 december 2009 22:55

NU ljög jag allt!

Visst hade jag "måsten"...*rackarns!*

Den där tvätten *suck*

Tyvärr så hänger den inte sig själv *typiskt*

Av Annelie - 20 december 2009 20:52

Tills tomten kommer;)

Tänkte bara påminna er om ni inte redan visste*ler*

NU är vi äntligen klar med alla inköp, blir inte dyra julklappar utan det är tanken som räknas tycker vi...men ett gäng fick vi minsann ihop till lillans stora förtjusning...

Hon har räknat och kollat så att alla har sin lilla klapp under granen...OCH hon konstaterade väldigt snabbt att det är hon som varit snällast i år, för hon hade minsann mest "patet" under granen...*skratt*


Idag söndag...bara mys för hela slanten...OCH hur härligt är inte det??? inte ofta man "bara" är..alltid är det dessa måsten som hänger över huvudet på en, men inte idag. Tre arbetsdagar sen julledigt, kan bara säga att jag längtar och längtar...få vara med nära och kära, äta gott, skratta och mysa*det gillas*;)


Idag när sonen kom hem satt jag i hans rum och hade lite smått börjat gå igenom hans skrivbordslådor, han hade här för ett tag sedan klagat på att han har ingenstans att sätta sina saker.

Nåja, han blev tydligen riktigt inspirerad! De som har barn med asperger vet att det inte alltid så lätt att slänga saker el ge bort osv..allt ska sparas , i alla fall min son är så...

MEN han slängde och skratta och var såååååååååå glad!

Hela TVÅ sopsäckar fulla med skrot blev det!

Jag behövde inte ens övertala, han fixade det här alldeles själv förstår ni, och hur stolt var inte jag???

MEN nu är det finare än det här...  

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards