Alla inlägg den 14 december 2009

Av Annelie - 14 december 2009 19:58

Vad ska man säga??

Vanlig blå måndag men kylan börjar nu tränga sig in lite smått runt husknuten!!! Det gillas inte kan jag lova...okey för vinter i all sin ära, men inte när det är kallt.

Att man sen varit bortskämd med plusgrader och lite snö gör inte saken bättre...


Bilder från helgen??? Det kan ni glömma ett tag till...*ler* Kameran är på vift där vi var på fest och vi har inte orkat hämta den än...Så kan det gå;)

Men roligt var det!!! Härlig musik, skratt och en hel del svammel som det brukar vara när man tagit sig en drink el två*L*

Söndagen var tung vill jag lova, sprang i morgonrocken till eftermiddagen och när jag väl tog på mig myskläderna var det dags för duschen och i säng...så det var lite onödigt att klä om måste jag tillägga;) Fast jag tror att de som arbetar på konsum uppskattar att man kommer i kläder istället för nattsärken;)


Idag har jag varit på utbildning, riktigt roligt var det!

Bildpedagogik...vi fick skissa skor, blanda färger, och reflektera ut efter det...lite svårt att beskriva, men många roliga skratt och en mycket bra kvinna som höll i utbildningen!!! Så många plus där!!!


Nu senare ikväll var jag och stora damen på utvecklingssamtal, måste säga att jag är mäktat stolt över henne! Det går bra för henne i skolan, visst har hon vissa saker hon behöver utveckla för att nå högre, men vad vore livet utan en utmaning???

Hon ligger dock på G, VG och MVG i många ämnen!!! SÅ det är inte illa för en dam som är skoltrött...men så är det oftast när man går i åttan har jag hört, sen kan man alltid relatera till sig själv hur det var...Men gumsan gör det bra!!!


NU ska jag se lite tv..kram alla!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards