Alla inlägg den 30 november 2009

Av Annelie - 30 november 2009 19:59

SÅ nu har jag och mannen provat eller rättare sagt börjat med att dricka äpplevassle.

Jag köpte det på alpnäringspartyt jag var på, det ska tydligen vara bra för mycket så nu blir vi snart jättepigga och alerta här hemma  

Kanske jag är en av dem som kommer springa maraton??? vem vet??? *L*


Sen var vi på ett herrejösses party i lördags. Min bror och hans sambo var de som var så gulliga och höll i den. OCH vilken fest sen!!! En salig blandning av folk men en riktigt bra blandning vill jag lova...

Tiden gick så fort så när vi åkte hem var jag taggad att gå ut en sväng.

Då säger mannen:

- Lilla gumman, de stänger om en halvtimme, nu åker vi och äter i stället!

Ja jisses! Klockan var redan vid halvtvå på natten och jag trodde den endast var vid 23!!!

Sagt och gjort så åkte vi och käka, och nä...vi körde inte själva   

Vi hade en jättegullig chafför som ställde upp för oss HELA kvällen*ler*

Vi bjöd naturligtvis honom åxå på mat sen körde han hem oss, nöjda och glada efter en mycket trevlig fest med de riktiga partytricksen  


SÅ nu ska jag åter gå till mitt   

Ha en trevlig kväll det ska jag...


Ps: Visst är de söta de nya smilyesarna??? Kram!Ds 

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards