Alla inlägg den 4 november 2009

Av Annelie - 4 november 2009 22:33

NU har jag beställt grejjerna från Ikea, det är betalat och klart och leveransen blir den 16: november;) på Mamma födelsedagSkrattande

SÅ nu finns ingen återvändo, tog inte med frostat glas däremot utan helvitt, men annars precis likadant som de bilder jag redan lagt ut...

NU längtar jag tills toaletten blir klar, men det är mycket kvar ännu tyvärr...

1. gropen som är kvar inomhus ska fyllas med sand, och isolera

2. armeringsmatta ska läggas ut

3. golvvärmen ska göras

4. efter det ska det gjutas

5. spacklas, vävas och målas

6. golvet ska göras

7. installation av porslin och färdigställande av rördragningen...

Som ni märker så är det en hel del kvar, men ändå så känns det så nääääääääära!!!! Men före jul ska det vara klart har vi bestämt, och som arga snickaren på tv säger: En gemensam plan som man följer gör livet lättare att levaCool

Kram alla!

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards