Alla inlägg den 26 november 2009

OJ!

Av Annelie - 26 november 2009 19:24

Ett tag sedan jag uppdaterade ser jag!

Ber så mycket om ursäkt, men arbetet och familjen tar all min tid just nu, och det är iofs inte så ovanligt när det nalkas mot jul...

VI är än så länge friska och krya, jag har en släng av huvudvärk som jag har haft nu i några dagar men jag lever och mår väl och det tackar vi för 

Hoppas vi bara jag och mannen kan hålla oss friska till nästa vecka då vi har bokat tid för det berömda vaccinet, tar ett tag innan det har full effekt, tror det närmare var två veckor!!! Precis så där lagomt till jul...*L*

SEN ligger vinterkräksjukan här i faggorna! DEN är jag nästan mer rädd för, kommer ihåg förra året, hela familjen låg omvartannat hur länge som helst!

TUR man har en torktumlare nuförtiden, så nu kan man tvätta och torka innan man måste tvätta igen....


Jag lovade bilder från festen vi var på i lördags, tyvärr var det personer som inte ville vara med här ute i internetdjungeln och det får man acceptera så tyvärr så blir det inga snygga bilder den här gången 


MEN mannen har gjutit i toaletten nu! SÅ äntligen har vi ett golv! Dock endast betong men som sagt, en bit på vägFlört


Och idag...har jag julpyntat! Men tyvärr insåg jag att alla våra sladdar som vi hade specialgjort till våra julstjärnor var sönderklippta och använda till andra lampor här i huset..*typiskt!*

Så imorgon får jag helt enkelt ut och shoppa, men den här gången ska jag köpa färdiga stjärnor, såg att de hade fina på ÖoB så det lutar nog att ta en tripp ut dit imorgon...


SÅ tills vidare gott folk 

Presentation


Är en glad och sprallig 39-årig 3 barns mamma. Den här bloggen handlar om allt möjligt, inredning, träning och om vårt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Gästbok

Följ min blogg

bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag följer

RSS

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards